083: CONTEST HADIAH BEST by JALAL

Posted by Unknown on 11/8/11



Lama tak kena tag, tetiba aku di-tag oleh Cik Lala. Best gak kan main tag-tag ni..Lama tak main..Haha.. Contest pun best.. Cara pun senang, korang just letak gambar korang ngan gambar hadiah apa yang korang nak dari penganjur. Senang kan? So apa lagi, jom!

Ni gambar aku ngan family masa Raya Aidil Fitri haritu. Ni gambar kitorang bertiga yang paling aku suka.


Kalo boleh aku nak benda ni.. Boleh tuan tanah? Aku sebenarnya mengidam lama dah benda ni..Hehe..Kalo tak dapat real punya,dapat key-chain pun bolehla.. ^___^

Pastu contest ni kena tag dua orang. Tapi aku baik hati, nak tag sapa yang baca entri ni. Boleh tuan tanah?

Semoga berjaya semua! Peace!

{ 4 comments }

cikgu said...

alamak..cf kena tag la ni?hahaha

Unknown said...

Yes!! Kena!! Haha!!

Mommy Aisy said...

uit! Mommy pun kena tag la ni ek?

Unknown said...

Haa semua kena tag..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...