084: Makcik yang kuat membebel

Posted by Hakimi Zakaria on 11/8/11


Orang pompuan kalo tak membebel tak sah. Kat opis aku ni, ada sorang makcik, umur lingkungan 40-an, sangat kuat membebel. Ada je yang tak kena. Even dengan monitor pun dia boleh membebel 3 jam tanpa henti, ini pulak dengan orang.

Makcik ni sangat anggun, dikenali dengan nama Kak Z ( bukan nama sebenar ) yang tak suka orang panggil dia makcik. Tak vogue la konon. Anggun sebab warna baju, tudung dan kain sangatlah tak sesuai. Selagi tak cukup 12 kaler agaknya tak datang keje makcik ni. Mekap? Takyah citer.. Kalo dah kain baju pun nak 12 kaler, mekap ko pikirla sendiri.

Kenapa aku nak bebel pasal dia? Tadi, aku dah kena. Benda kecik je pun. Kes aku naik lif pastu pintu tertutup, dia tak sempat masuk. Tapi disebabkan aku ni baik hati, aku bukak balik pintu lif tu. Tapi budi baik aku dibalas dengan tuba, ceh!! Dia boleh bebel sebab aku tak tunggu dia. Nasib baik ada 6 tingkat je opis aku ni. Kalo 40 tingkat mau tahiyyat akhir aku dalam lif tadi. Sampai sekarang telinga aku dikategorikan sebagai cacat sementara.

Hish.. Nasib baik tak satu department dengan aku. Aku dah kena cari balik earphone aku ni. Mana tah aku letak.

Dem!

{ 16 comments }

Are_Rull said...

hahahaha..tu bru pmpuan y sinonim dgn sikp kuat mbebel..dpt lelaki plak y ad skp gitu..ha bernanh terus ar tinge beb!
kui3

Mira Adzlia said...

hahaha...mmg bernanah tlinge dgr mak cik nih pot pet pot pet :p

~diAhOntHeblOg~ said...

hehe..xsume cmtu..mak den relax je..ekekek

kUyacUmi said...

hahaha...caci maki saja diriku...
sape weis kimie??oopss...jap2...
tggu2...ada masa nnt kita gossip hokey...

Ct Mawa said...

woah..kesian nye..xpela,,saba jew la..psni,,pkai earfon psg lagu kuat2

Niza Romli said...

hahaha..sabar jelah. menjawab kang cop kuang ajar plak.. huhu

Nini D.. said...

sengih2 baca entry nih

Cik Cammy Lia said...

hahaha lucu ade gak eh manusia cmtu?

Oshin said...

hahahaha 40 tingkat tahiyyat akhir...bape kali ulang la agaknye tu

misshannajr said...

En kimie pun boleh tahan jugak ya ucapan anda hahahaha..dah nak bg salam kedua hikhik..kalo lelaki dah start pedas jgk eh hahha..gurau ok! no heart feeling ek :D

sudipVSsenduk said...

cuba bayangkan anak2 & lakinya di rumah... ya ampuuuunn!!

merpatisejoli45 said...

done folow u, folow me back k :)

✿ Myra ✿ said...

hehehe..pompuan camtu slalunya dpt laki yg tak byk ckp :D

♥ Eda Eri ♥ said...

Haha ~ kelakar la . biase la tu nama pon mak cik .

QmaRidh said...

jom join contest :) http://qesahqasehqmaridh.blogspot.com

hadiah amat berbaloi ;)

nyna amani said...

Selalunya yang buat perangai macam nie andartu. If dah kawehn mungkin tak alam lagi nak menapouse.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...