058: Tandas laki ke pompuan nih..

Posted by Hakimi Zakaria on 10/20/11

Semalam takde lagi, kosong je.. Tadi aku masuk tandas nak melepas apa yang terbuku, tetiba aku rasa semacam je.. Betul ke tandas aku masuk ni.. Ok cun, ada tempat kencing untuk orang laki.. Lega..




Sila abaikan tangan gebu dan henset murah, sekian.

Bila pulak diorang tempek benda-benda comel kat cermin ni.. Aku musykil satu benda je.. Laki ke pompuan yang tempek benda-benda ni.. Haish..

{ 8 comments }

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Errrr... Myb cleaner ppuan kot.. :)
Tp comel la.. Hehe

KiMiE said...

tak mungkin makcik-makcik cleaner tu nak buat keje budak 12 tahun ni hahaha!!

kUyacUmi said...

bebs...kang aku baru je g tampal kat situ..

weiss....cabut blk r...pulang kat aku..

Lai Qma said...

ahakss..mmg musykil ae klu t0ilet laki de yg c0mel2 cmtu..hihihi

zareliqa afiqa said...

ahaha~ comel.Patut lar kompius.weee~

Mommy Aisy said...

cute! utk aisy sesuai la.. ade ke tampal kat cermin tandas laki.

mungkin itu yg dinamakan seni!

Asy Faro said...

salam kenal dari saya, Asy Faro.
setiap kali menulis entry d blog, target saya adalah untuk menceriakan dan mencuit hati sesiapa saja yang membaca. jadi saya nak ajak kamu usha blog saya untuk mengetahui kritikan dan pendapat kamu terhadap penulisan saya. be my follower is an extra bonus for me (if n only if u find my blog interesting) =D

syahirah said...

hoho..sy pn msykl..
rjin plk la spe yg nk hiaskn tuh..
tp kiut wut..ahaks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...