054: Blogger! Jom Kenal

Posted by Hakimi Zakaria on 10/19/11

KLIK SINI kalau nak join jugak :)

Segmen kedua yang aku sertai dari blogger sempoi iaitu Genk. Jom ramai-ramai join segmen best nih. Tapi korang kena cerita asal-usul sejarah peradaban korang la hehe!!

Nama betul aku adalah Mohd Noor Hakimi Bin Zakaria ( sangat sedap macam cekelat Tora ). Berasal dari Jitra, Kedah dan menetap di Puchong, Selangor. Berkahwin pada 2009 dan mempunyai seorang puteri yang bulat-kiut-kuat-bebel bernama Aisy Nur Qairina. Bekerja di salah sebuah agensi kerajaan di Putrajaya. Tak suka pakai kemeja,slack ngan kasut kulit kilat-kilat-sampai-boleh-lawan-lampu-bas tapi sebab terpaksa pakai je la. Lagipun Puan Audit kata segak pakai camni haha! Mempunyai hobi seperti mengumpul setem dan memasak melukis dan godek pc aku kat rumah yang dah hampir jadi bahan sejarah.

Dah la tu..kang panjang-panjang korang kata aku tulis biografi lak..
Tarikh tutup segmen ini adalah pada 22 Oktober 2011 jam 11.59 p.m. Sempat lagi kalau korang nak join..

{ 25 comments }

Si BuDaK KaChAk said...

datang balas kunjungan dr segmen yg same...

=)

ieyza afieyna said...

salam kenal.. thanx singgah blog ieyza ;)

c genk bah ne said...

makasi sebab sudi join..
wah mesti best anak petah bercakapkan hehehe..

jom terjah blogger lain pula

JOM TERJAH PESERTA LAIN

linda syasya said...

salam..tq sbb sggh blod..done follow u 2..^_^

KiMiE said...

tq semua :)

genk, ni tgh serang blog lain ni hehe..

aRa ❤ aFiq™ said...

kunjungan bls n twus folo cni :)

Cik Rose Cute said...

dari segmen yang sama....

follow sini...

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

syafira basir said...

sama =)
sudah follow blog anda =D
follow blog kite jugak ye ^^

Wan Nurul Zur Ain Bt Wan Din said...

putry dtg cini sambil folow blog nie..folow blog putry yeppp

http://luahanhatiseoarangperempuan.blogspot.com/

Amirah Su'aidah said...

singgah sini pula

Opieneon said...

menyinggah disni, :)

ijatazyanniaizzati said...

same segman :) singgah dan follow,jgn lupa follow balik ye :)

Cda CdOot said...

singgah !!

http://gadislollipops.blogspot.com/2011/10/blogger-jom-kenal.html

=naBieLa sHahRin= said...

sy dtg singgah kejap..hehe

Diyana Ali said...

hai salam kenal, dtg dr segmen sama.jemput dtg blog sy :)

NasZ said...

singgah sini dari segmen gek.

jemput ke blog saya.

http://mohdnaser.blogspot.com

eyryn said...

hye dear ! ryn singgah cnie dari segmen genk !
nak kenal boley tak ? hehe :)
meh laa gi blog ryn jugakk..

http://nurinassyahira.blogspot.com/2011/10/blogger-jom-kenal.html

khairul@kechik said...

singgah sini..

Kasih Kita said...

Follow u back :)

OP Shahfieq Daniel said...

hye...i have follow u back

sue perbs.. said...

dtg balas kunjungan.. kunjung mengunjung amalan mulia.. hehe

~ ADANDO ~ said...

salam perkenalan dan persahabatan.

from: adando.blogspot.com

NugRuL SakuRa said...

done folow u..

thanks folow me...

salam kenal...:)

Haniada said...

dtg dari segmen yg same..
selamat berkenalan.. :)
jom singgah cniey pulak..
http://bloggerhaniada.blogspot.com/2011/10/blogger-jom-kenal.html

Mira Adzlia said...

slm kenal..da follow blog nih gak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...