019: My Little Princess

Posted by Hakimi Zakaria on 10/1/11

Aisy Nur Qairina ( 1 tahun 9 bulan )

Kenalkan, baby sulung aku yang dah besar ni, Aisy. Nape tetibe aku wat entri pasal anak aku lak? Saja, sebab aku suka gaduh ngan dia. Dia dah pandai gaduh. Dah pandai bebel,pandai cakap,pandai nyanyi walaupun tak habis.. Sekarang ni dia suka nyanyi " beyayang kupu-kupu ".. Pok amai-amai ke laut huhu!! Dia ada 4 kegemaran utama.. Makan, mandi, jalan-jalan ( naik moto @ kete ) & main kat playground.. Motif aku wat entri ni? Sebab aku sayang anak aku kot.. Nak bagi hadiah ''adik'' la kat dia huhuhuhuhuhuhuhuhu!!! pssttt..Aisy nak adik?

{ 4 comments }

Shaherah said...

beyayang kupu-kupu.. hahah.. serius comel sgt.. ^_^

KiMiE said...

haah..sangat comel..sampai nak tido pun kena bergaduh dulu ngan dia..

kUyacUmi said...

hahhaa....xpe la biar la gaduh ngn dia dlu...pastu gaduh ngan orang laik lak

KiMiE said...

haha Aida..ko memey dabel meaning kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...