006: Contest Design Banner Eyriqazz.Com

Posted by Unknown on 9/26/11

Salam..

Korang pandai buat banner x? Kalo pandai jom join contest dari eyriqazz.com nih! Hadiah lumayan beb! Aku ni tak la pandai sangat buat banner ni tapi memandangkan masa aku banyak dihabiskan dengan mengulangkaji pelajaran mengushar awek, jadi secara tak langsung membuatkan aku tergerak hati nak masuk contest ni.. Sebelum ni aku dah buat n dah email tapi kali ni biar aku post dalam blog je sebab blog aku baru siap setelah kematian ketiadaan blog lama aku. Okeh, ni antara banner yang aku buat..



( sori gambo takleh klik..tah pehal tah template aku nih.. )

So apa pendapat korang..tak menarik kan huhuhu!! T___T.. Apakan daya hanya tu je yang termampu dari aku.. Harap-harap tuan tanah dapat memberi markah sebanyak 800 juta untuk banner-banner aku ni..

Hadiah-hadiahnya :

Tempat Pertama – RM100 Cash + Banner untuk mempromosikan blog/blogshop di blog eyriqazz.com dengan banner bersaiz 468×60 (banner kena sediakan sendiri) di bawah entry selama sebulan.

Tempat Kedua – RM50 Cash.

Consolidation Prize – RM10x 3 pemenang

Mudah kan?? tak payah nak pening-pening vote, LIKE etc. Cuma create kan header untuk eyriqazz dan anda berpeluang mendapat hadiah lumayan! Takde blog?? Jangan risau..! korang emel aje kat iman1237@hotmail.com

Tarikh tutup 30 September 2011. Ada masa lagi ni. Ambik laa feel awal pagi buat header ni. Mana tau rezeki anda. Better than nothing. Untung sabut timbul beb!!!

Jadi apa tunggu lagi, jom serbu CONTEST DESIGN BANNER EYRIQAZZ DISINI. Join jangan tak join!!~ ^_^

“Contest Design Banner Eyriqazz.Com ini ditaja oleh abangensem.com

{ 0 comments }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...