007: Dah tukar lain pulak...

Posted by Hakimi Zakaria on 9/27/11

Huhuhu...ni la akibatnya kalo minum kopi peket kul 11 malam.. Nak tido pun susah.. Sudahnya header aku bertukar lagi.. Kali ni lebih jahanam dengan motif yang aku sendiri tak paham..Nak wat camne aku suka kaler yang horror iaitu merah ngan hitam haha!! Mula tu niat nak letak gambar anak aku tapi tah camne leh wujud gambar tengkorak ngan labah-labah tu tah.. Tak pasal-pasal dah jadi rupa Black Mentor Metal dah.. T____T .. Tengok la sok-sok aku letak bunga-bunga di taman lak bagi meneutralkan keadaan..

{ 0 comments }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...