067: Lucky Follower No 123

Posted by Unknown on 10/27/11

Pertama-tama sekali, aku nak ucapkan terima kasih kepada MiSaEi sebab sudi review blog aku yang tak seberapa ni. Terima kasih atas pandangan terhadap blog yang macam kapal selam tak siap ni hakhak!! Aku adalah "Lucky Draw Follower no. 123" di blog beliau. Sapa nak jadi no 1234 lak? Haa yang itu kita taktau...

Ok Misaei, terimalah hadiah yang aku sendiri tak mengerti sebab apa aku rajin sangat nak buat ni. Sori gambar curik dalam blog secara sistematik tanpa pengetahuan tuan blog..

Sori kalo tak lawa yer


{ 8 comments }

MiSaEi said...

sob...sob...aku terharu nie..cam ner gambo aku yg xsantek tu boleh jadik santek...uwaaaa....tenkiu kimie ku...rajin2 buat lagi yer...sob...sob...

~Beb~ said...

Wah khelassss ko jah! Santekkkk..!!!

Kimie said...

Misaei : Kerap2 la jaja blog aku haha

Fabulous : Biasa je :)

roha said...

halamak saya tak bertuah huhu...jeles2..

Woofer Storm said...

bestnya dia..ehhheee

folow sini gak la^^

Unknown said...

roha : nak ke..meh gambar..cepat tengah malas ni haha!

woofer : thanks sudi follow :)

eira eixora said...

salam singgah kembali

Cik Nani Noraini said...

singgah!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...