065: Sembang Bola

Posted by Unknown on 10/25/11

Harini aku tetiba rasa malas nak wat keje. Dan tahap malas aku terbukti apabila sebijik blog lagi berjaya disiapkan. Haa aku time malas banyak benda boleh jadi haha!

Blog ni 100% berkaitan bola. Makan bola, minum bola, tidur bola. Pendek kata kalo tak bola tak sah la. Blog masih dalam pembinaan. Update terkini berkaitan Final Piala Malaysia. * Napela time Man. United kena kucai 6 bijik haritu aku tak malas macam petang tadi, hampess!!

So kepada kawan-kawan, silalah singgah dan follow yer? Jangan malu-malu hakhak. Kalo ada apa-apa yang perlu ditambah baik, sila komen. Cadangan kalian amat berharga bagi blogger amatur macam aku ni. ^__^

Dan kepada sesiapa yang rasa nak jadi pengulas apa-apa perlawanan atau berkenaan bolasepak tanpa gaji, boleh email kat belogsembangbola@gmail.com yer.


{ 2 comments }

Umie Nadhirah said...

rajin betul .. walaupun malas.. err ape aku cakap nih?

Unknown said...

haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...