063: Memilih la sangat, PUI!

Posted by Unknown on 10/24/11

Sumber gambar dari Facebook


Hek eleh!! Apa kejadahnya lu nak wat statement camtu minah? Alasan lu dah sempoi dah, mak marah, sibuk dan tak cukup "dewasa" nak dating tapi tu sekadar alasan kan?

Tak standard naik moto? Hahah! Kepala bana lu! Cerok kampung mana lu duduk? Kalo area hulu sana gua leh terima. Tapi kalo kat KL naik moto la standard! Lu boleh cilok sebelah Fairlady, Bimmer mahupun Bas Maraliner sambil senyum. Tak payah nak risau jalan jem. Hujan? Apa ada hal, dating bawah flyover dalam keadaan sejuk dingin, tak romantik ke? Haha dasar bodoh!

Naik moto lagi standard sebab lu boleh peluk erat balak lu dan lu tak payah malu kalo balak lu tak hensem, lu boleh suruh balak lu pakai full face walaupun hanya menunggang EX-5 100cc! Dalam kete nak peluk-peluk? Tebalik jugak tengah jalan karang. Apa standardnya?

Ehh boleh gua tanya, kereta jenis apa lu nak? Patut lu wat statement camtu sebab nanti ramai laki nak kumpul duit beli kete macam apa yang lu nak. Tu pun kalo ada la. Gua rasa susah kot. Lu kena ingat, populasi kaum Hawa lebih ramai berbanding kaum Adam. Setakat awek-awek cun seluruh Malaysia ni selain lu senang-senang boleh dapat walaupun bermodalkan moto cabuk. Yang penting hati budi sayang oi! Lu dah cukup cun ke?

Dan satu lagi, apa standard lu baru 17 tahun dah nak mengada-ngada camtu? Lu pegi belajar bagi dapat result gempak, masuk U bagi dapat sekurang-kurangnya ijazah, keje bagus-bagus, baru lu boleh wat statement "standard" camtu. Kalo tak sila pegi jahanam.

Sekian entri bengang dari gua, Mat Rempit Sejati walaupun gua ada kete. Haa gua ada kete la!! Tak caya? Pegi mampos! Puan Audit selama ni naik moto ngan gua tak penah ada hal pun. Belajar tinggi, keje bagus. Apa ada hal?

{ 10 comments }

kUyacUmi said...

yes...sokong kata2 kamoo itu..

Unknown said...

tak mati pun kalau naik motor tu. baru 17 dah gatal nk berdating bagai.

Unknown said...

yup...sepatutnya statement camtu takleh disiarkan..yang org sokkabar pun satu hal..

alifbro said...

Nak lg romantik p ambek m0t0 letrik pak aku.haha

Unknown said...

moto Pak Arop barang rare..mampuih budak tu nak naik haha~!

Mommy Aisy said...

Puan Audit memang bukan cerewat dan memilih orang. Tidak kisah. Yg penting hati bukan harta benda. Cuma kalo berharta benda tu satu bonus utk hidup. =)

misshannajr said...

bab yg lain tu aku stju kecuali bab boleh peluk2 tu no..no..no la kan..nnt bdk2 x ckup umur ni trpengaruh plak..dik non..ko tu nak amek SPM..bawa2 la tobat..kecik2 lg dah cm gini gaya..cmna la kalo dah brgaul dgn lbh ramai org..hancuss!!

Unknown said...

misshannajr: Sebetulnya adegan peluk-peluk tu nak tambah kesedapan plot cerita je hehe!

*saya budak baik bawak moto selow-selow..

tasekM said...

kita anggap je la itu pandangan budak2 tak cukup umur...

:)


.

Shurazirah Sukhur said...

itula pasal..baru umur 17 tahun dah gila poyo keluarkan statement macam gitu..aishh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...