043 : Aku nak balik, jangan mintak macam-macam

Posted by Unknown on 10/11/11

Klik gambar untuk tumbesaran


En. A : Kimie, laptop saya tetibe takleh on,boleh awak naik sekarang?
Aku : Jap..
En. A : Haa ni awak boleh buat sekarang tak, jap lagi nak kena meeting.Nak pakai laptop ni.
Aku : ( Aiseh dah nak 5.30.. OT bukan leh claim.. ) Haa jap Encik..saya ada satu idea..tunggu ~
En. A : Cepat sikit..saya dah nak keluar dah..
Aku : Haaaaaaa ni dia Encik, laptop alaf baru.. Nah ambik.. Tapi berat sikit la..
En. A : Ini mesin taip la!!!!!!!

* lari laju-laju..

{ 5 comments }

kUyacUmi said...

bodow kimie!!

3no gr33ny said...

xkan betul2 buat cam gni kot..huhuk

Unknown said...

Aida : Takkanla aku nak wat camtu..aku kan pekerja paling amanah dalam opis ni hehe!

3no gr33ny : Ikut hati memang nak buat..last2 minit baru nak suruh mcm2 huhu!!

Wanie Wonek said...

hehehe .. zaman dulu boleh la layan mesin taip

Ezad Skytech said...

haha..mahu kena humban je dengan mesin taip tu kang kalau buat macam ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...