041: Seronok bercinta zaman sekarang

Posted by Hakimi Zakaria on 10/9/11



Klik gambar untuk tumbesaran yang sihat

Si Kacak : Awak sayang saya tak?
Si Cantik : Sayang la,nape awak tanya camtu?
Si Kacak : Sebab saya tak yakin awak cintakan saya.. *sambil buat muka cimpanzi.
Si Cantik : Saya sanggup lakukan apa saja untuk awak.
Si Kacak : Ok buktikan..

* maka semua Iblis, Syaitan dan sekutu mereka bersorak dan bertepuk tangan..

Banyak tengok "kapel-kapel" sekarang tak segan silu peluk-peluk, pegang sana sini.. Nak tegur kang ditegurnya kita balik.. Ahh "wadehel" la.. Kita dengar apa kata Karam Singh Walia..

{ 10 comments }

Ash serah said...

cepat jer kimie,.. hahaha,.. nice......

KiMiE said...

hehe tq2..

Kasut& Karipap said...

terbakar hutan nampak asapnya...terbakar di akhirat kelak, masyaAllah..

KiMiE said...

Mintak simpang kan makcik karipap..

fiqah said...

comel sgt la wartawan itu berkata2..sunggh dlam maksudnya..hiihi

sue perbs.. said...

bila iman tk kuat.. suka lah syaitan menghasut manusia

Syara Mohammad said...

hi...

thanx for dropping by.


adoih kimie... dah penat dah nak couple ni. otak tertekan!

kUyacUmi said...

eehh.....wakkluuu....tp kan kimi kita still leh skandel kan???ahahkksss...mati la aku kalau bini mu tau....

KiMiE said...

fiqah: haah..cik karam kita memang comei huhu!!

sue perbs: betul tu..

syara : biasala..nak pk pasal kapel bukan senang :)

aida: ehh apa ada hal..skendel je poonn haha!!!

Cik Muda Sae said...

ahaha....wakluuu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...