079: 18 SH ( Seram Hampeh )

Posted by Unknown on 11/3/11

" I Love You.. Meh kiss sikit.." aku berkata dengan suara seperti berbisik kepada gadis itu. Tanpa gadis itu sempat berkata apa-apa, dia sudah berada dalam pelukan aku. Dia meronta minta dilepaskan namun pelukanku semakin erat. Tanpa rasa bersalah aku mencium kedua-dua pipinya yang gebu itu. "Taknak!" hanya itu yang mampu diucapkan olehnya saat itu.
*****

Tapi aku yang seperti tidak mendengar apa-apa, terus memeluk erat tubuh itu dengan rakus. Aku mencium lagi pipi, leher dan bibirnya. Sesekali aku menggigit hidungnya, geram."Taknak!!!" jeritnya lagi.

*****
Jeritannya langsung tidak memberi makna kepada aku, aku tanpa berlengah terus menanggalkan bajunya. Dia cuba melarikan diri tapi dengan pantas aku berjaya menangkap gadis itu kembali. Dia menangis, tapi tidak aku endahkan.
Dengan pantas aku menanggalkan seluarnya. Dia menjerit, "malu!". "Ah, apa nak dimalukan," fikir aku, tenang.

*****
Dan akhirnya si gadis itu terpaksa merelakan aku membuka satu-satunya pakaian yang masih berada di badannya. Aku berjaya. Dengan pantas aku mendukung gadis itu. Dan dengan suara seperti tidak dapat menahan lagi aku berkata, "Asyik berak je anak papa ni.. Penuh pampers ni ha.. Busyuk la.. Pas cebok mandi sekali tau.."

*****
Love You always, Aisy Nur Qairina.

{ 11 comments }

Nu'az Zee™ said...

hahahahaha :D

comelnya

umamahkinah said...

hehehehe

comelnye cerita..haaha

kUyacUmi said...

weiss....ganahnyaa...

Mommy Aisy said...

inilah dia papa aisy. ayat suka gempak, gerun dan ganas! 3G.

athirahatiesya said...

balas singah dari esya (!)

Unknown said...

comei... :)

monologmalamhari said...

perh gempak pnya ayat .. hahaha ..

Anonymous said...

cutenya Aisy Nur Qairina.... :)

Amira Anorah said...

permulaan ceritayang sangat hish.. -_-
ending yg comel..^^

Cik Purple said...

papa yg sangat caring! :D comelnya baby! :)

lynnlola said...

haha papa kene buli basuh beyaaakkk!!~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...