075: Elly Tran Ha

Posted by Unknown on 10/31/11

Bob, seorang rakan sekerja yang pendiam tapi suka dengar lagu-lagu K-Pop dan tengok cerita-cerita Korea atau Jepun. Ceh..apa barang K-Pop.. Tak macho langsung..Pui!

*****
"Kimie,bak jap I-Pad tu.." Bob seperti meminta pelempang dari aku yang tengah ralit main Angry Bird.. "Nah, apa lu nak buat?" tanya aku, marah. "Adala..lu tunggu jap..ahaks!" kata Bob sambil beredar.

*****
"Haa kan gua dah cakap jap je gua pinjam.." Bob hulur I-Pad ke tangan aku kembali.. "Ni sahih ada benda pelik dia buat ni..baik aku check.." getus hati kecil aku chewah!!

*****
Aku agak dah.. Kalo dah jiwa Korea-Jepun tu tak lari ke mana. Sampai ke I-Pad ni pun dia nak abadikan jiwa dia tu..



Hampeh punya Bob.. Aku dah la takleh tengok gambar-gambar camni, sakit mata woo!! "Bob, len kali kalo nak letak gambar, tanya gua dulu. Gua nak request gambar ni.." kata aku sambil menunjukkan sesuatu di Google Images kepada Bob.

Elly Tran Ha

Aku menepuk belakang tengkuk Bob yang dah macam mati bini bila tengok gambar ni. "Amacam kawan, nak jauh-jauh sampai Korea.. Ni Vietnam ada.." kata aku kepada Bob yang mula lap air liur menggunakan tapak tangan.

*****
"Ok, start harini, gua taknak K-Pop dah, gua nak V-Pop lak!" nada Bob tegas. "V-Pop tu apa?" tanya aku sedikit hairan. "Vietnam Pop! Muktamad!" kelihatan Bob membuka Google Translate Malay-Vietnam. Ceh!!

{ 7 comments }

GojesYoja said...

errr..kpop best la

Unknown said...

takbes takbes.. dipersetujui 100% oleh Bob, bekas K-Pop tegar.

missina said...

sape elly ni?perggh seksi dik,,dosa mata tu,,hahaha

Unknown said...

missina : Model Vietnam..haha..sejuk mata memandang ^___^

syuxer said...

hahaha pantang nampak orang cantik..thailand pop pun boleh hehe..

Mommy Aisy said...

tak baik dilayani nafsu mata memandang suasana seperti itu. tu yg mata jadi rabun teruk.

Unknown said...

Ni Bob la punya pasal ni..Bob..Bob..hati kau keras..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...