073: Contest Sketch Paling Giler

Posted by Unknown on 10/30/11



Tengah syok-syok blogwalking tadi, aku terjumpa blog si Jo Qusary ni.. Ada contest lak tu.. Tarikh tutup harini.. Memang tak sempat aku nak sketch apa-apa kat kertas. Pastu mana nak cekau scanner.. (. .')

Tapi memandangkan hadiah yang agak lumayan, aku join jugakla walaupun aku sekadar menggunakan software MS Paint je T___T

So ni la dia, takde comic strip. Tak lawa, tak lawak, tak giler. Kartun aku ni penah menjadi header blog aku ni haritu.. Kepada Jo Qusary, jom pekena kopi weh!!

*
*
*
*
*
*
*
*

{ 5 comments }

Jo Qusary said...

Ngahaha... aku pun mampu pakai MS Paint je buat masa nie, scanner aku aritu hancuss dek disumbat peket megi oleh adik aku utk satu eksperimen pelik...

thanks sebab join contest neh... gud luck!

Unknown said...

gila apa adik ko sumbat peket megi kat scanner tersebut?hahaha!!

GojesYoja said...

huhu..goodluck

Unknown said...

Thanks CT.. Tapi susah nak menang.. si JQ ni kena bodek guna kopi dulu baru buleh menang~

Mommy Aisy said...

Mommy wish good luck to Papa Aisy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...