047: Sapa dapat baca dia terer ^___^

Posted by Unknown on 10/13/11

Hint: Benda yang terjadi kepada aku setiap malam..

{ 8 comments }

Anonymous said...

aku dapat baca, i cant sleep. sama lah macam aku ni :D

Lai Qma said...

i cant sleep...t0o

dalisha said...

dapat baca, i cant sleep, tapi aku hari2 blh tdo... hahahaha
--
Jom Jengah sini Rahsia kecantikan secara semulajadi anda disini

Unknown said...

I cant sleep....klu time kursus motivasi selalu de benda2 gini

Zahirah said...

boleh je baca. mata ni power lagi ok. haha. kesian. cuba try jumpa doc. mana tahu dia ada tips-tips yang berguna ke.

3no gr33ny said...

senang je ler...

Mommy Aisy said...

I CANT SLEEP!

Anonymous said...

hahahaha...samalah....saya meme jarang tido awal....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...