003: Ok, aku takde keje..

Posted by Hakimi Zakaria on 9/25/11


Happy Monday blues semua..

Haa..bercerita pasal hari Isnin ni stended la, hari yang paling istimewa buat manusia yang bergelar bos pekerja macam aku ni.. Monday blues ataupun Isnin yang lemau bagi aku.. ( korang aku taktau la kan.. ) Tapi aku tetap datang keje, awal pagi dah sampai ( bodek + taknak gaji kene potong huhu! )
Memandangkan hari ni merupakan hari lemau buat aku dan seluruh warga opis aku ni, secara tak langsung memudahkan aku, seorang juruteknik kapal selam dapat melakukan senamrobik tanpa perlu memikirkan tentang kerja sangat.. Tapi kalo ada aku wat je.. Aku tak malas wei~
Jadi untuk membuang lagi masa aku, aku pun edit la header ( orang rumah paksa buat ).. So aku pun buat la walaupun aku ni sebenarnya tak terer sangat bab-bab edit pakai Photoshop ni.. Taktau la dia suka ke tak.. Yang penting aku dah buat.. Ni la hasil lepas aku edit.. Nampak tak menarik kan huhu!!

Klik sini untuk ke blog Puan Farhana

{ 2 comments }

Mommy Aisy said...

Terima Kasih En Suami aka Papa Aisy sbb sudi luangkan dan menyiapkan header utk belog Mommy. TQ. Cantik! Tapi kalo wat lagi cantik Mommy lagi suka.

TQ Papa. Muah!~

KiMiE said...

Nak cantik bak idea haha!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...